- //============================================================================= 
- // SimpleMsgSideView.js 
- //============================================================================= 
-   
- /*: 
-  * @plugindesc 不显示攻击日志. 
-  * @author Sasuke KANNAZUKI 
-  * 
-  * @param displayAttack 
-  * @text 是否显示攻击日志 
-  * @desc Whether to display normal attack. 1:yes 0:no 
-  * @default 0 
-  * 
-  * @param position 
-  * @text 技能名显示位置 
-  * @desc Skill name display position. 0:左, 1:中间 
-  * @default 1 
-  * 
-  * @help This plugin does not provide plugin commands. 
-  * 
-  * By not displaying the log and only displaying the skill name, 
-  * the speed of battle will increase slightly.  
-  */ 
-   
- /*:ja 
-  * @plugindesc サイドビューバトルで技/アイテムの名前のみ表示します。 
-  * @author 神無月サスケ 
-  * 
-  * @param displayAttack 
-  * @desc 通常攻撃も表示するか (1:する 0:しない) 
-  * @default 0 
-  * 
-  * @param position 
-  * @desc 技名を表示する位置 (0:左寄せ, 1:中央) 
-  * @default 1 
-  * 
-  * @help このプラグインには、プラグインコマンドはありません。 
-  * 
-  * ログを表示せず、技名のみを表示することで、戦闘のテンポが若干高速になります。 
-  */ 
-   
- (function() { 
-   
-   var parameters = PluginManager.parameters('SimpleMsgSideView'); 
-   var displayAttack = Number(parameters['displayAttack']) != 0; 
-   var position = Number(parameters['position'] || 1); 
-   
-   var _Window_BattleLog_addText = Window_BattleLog.prototype.addText; 
-   Window_BattleLog.prototype.addText = function(text) { 
-    if($gameSystem.isSideView()){ 
-      this.refresh(); 
-      this.wait(); 
-      return;  // not display battle log 
-    } 
-    _Window_BattleLog_addText.call(this, text); 
-   }; 
-   
-   // for sideview battle only 
-   Window_BattleLog.prototype.addItemNameText = function(itemName) { 
-     this.refresh(); 
-     this.wait(); 
-   }; 
-   
-   var _Window_BattleLog_displayAction =  
-    Window_BattleLog.prototype.displayAction; 
-   Window_BattleLog.prototype.displayAction = function(subject, item) { 
-     if($gameSystem.isSideView()){ 
-       if(displayAttack || 
-        !(DataManager.isSkill(item) && item.id == subject.attackSkillId())) { 
-       this.refresh(); 
-         this.push('wait'); 
-       } 
-       return; 
-     } 
-     _Window_BattleLog_displayAction.call(this, text); 
-   }; 
-   
-   // to put skill/item name at center 
-   var _Window_BattleLog_drawLineText = Window_BattleLog.prototype.drawLineText; 
-   Window_BattleLog.prototype.drawLineText = function(index) { 
-     if($gameSystem.isSideView() && position == 1){ 
-       var rect = this.itemRectForText(index); 
-       this.contents.clearRect(rect.x, rect.y, rect.width, rect.height); 
-       this.drawText(this._lines[index], rect.x, rect.y, 
-        rect.width, 'center'); 
-       return; 
-     } 
-     _Window_BattleLog_drawLineText.call(this, index); 
-   }; 
-   
- })();